top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תayeletelad

5 סיבות להתחיל טיפול בדיקור

עודכן: 2 בנוב׳ 2020


כאשר אתם שומעים לראשונה המלצה שכדאי לכם לנסות דיקור סיני, רובנו לא כ"כ ממהרים ללכת לטיפול ולהידקר ע"י מחטים, לחלקנו עולות חששות לגבי הטיפול והאם הוא באמת יכול לעזור לי.

כיום יותר ויותר אנשים בוחרים בשיטה זו לריפוי, הפחתת כאב והקלה במגוון בעיות רפואיות.

ניתן למצוא טיפול בדיקור כמעט בכל מקום! כולל בקופות החולים וכמו כן במחלקות שונות בבתי חולים (יולדות/ אונקולוגיה/ גסטרו/ מחלקת שיקום ועוד.)




אז הנה כמה סיבות מדוע כדאי לך להתחיל טיפול ברפואה סינית:


1. טיפול אינדיבידואלי לכל מטופל/ת:

הטיפול ברפואה הסינית מתמקד במטופל ולא רק במחלה. כאשר שני מטופלים שונים מגיעים אליי עם אותה אבחנה קונבנציונלית, לא בהכרח יקבלו טיפול דומה אחד לשני. אנו המטפלים ברפואה סינית מאומנים בלאבחן כל פרט עליך. החל משמיעת קולך, להתבוננות בעורך ועד לניצוץ בעינייך. איכפת וחשוב לנו לשמוע את כל הסיפור עליך, בעבר ובהווה. אנחנו רואים את גופך כרשת של חלקים שתלויים זה בזה: עצמות, שרירים, רקמות חיבור, איברים, דם, נוזלי גוף ועוד רבדים ממושגי הרפואה הסינית: מרידיאנים ( מסלולי זרימה לאורך הגוף) וצ'י (אנרגיה). אנחנו רואים מה חסר/עודף, היכן יש חסימה וכמו פקחי תנועה של הגוף, אנו מחזירים את הסדר ומביאים בסופו של דבר לאיזון הגוף ויכולתו להתמודד מול מחוללי מחלות וגורמים נוספים.

2. אין ממה לחשוש

סביר להניח שתרגיש/י את המחט העדינה ואת האפקט בחלקים מסוימים בגוף, אך לא צריך לחשוש! אם יש כאב כרוני על בסיס יומי סביר להניח שמחט סטרילית, דקיקה בעובי שערה, לא באמת תציק לכם.


3. השפעות נלוות מופלאות

מטופל יכול להגיע על מנת לטפל בכאבי צוואר וכתף ולמצוא שהכאב יורד ותוך כדי גם רמת הלחץ, מצב רוח, שינה ועיכול משתפרים.


4. מטפל בשורש

לטיפולי האקופונקטורה (דיקור) יכולת ריפוי עמוקה, מאחר והטיפול מתמקד לא רק במצב הנוכחי של המטופל, אלא גם כיצד הבעיה התחילה בעבר וחוקר מה שורש הבעיה לפי תורת הרפואה הסינית.


5. זה עובד

רפואה סינית קיימת אלפי שנים. הכתבים הראשונים נכתבו מאות שנים לפני הספירה. אם זה לא היה עובד, סביר להניח שזה לא היה שורד אלפי שנים ומתפשט ברחבי אסיה ובשושלות סין. מחקרים רבים יצרו עניין בהצלחה של הרפואה סינית ובהשפעתה וכיום בבתי חולים וקופות חולים מעודדים ומפנים לטיפול ברפואה הסינית.



בנימה אישית,

אני רואה תוצאות מדהימות בקליניקה ועוזרת להרבה אנשים לחזור לתפקוד ולנהל אורח חיים בריא, מאוזן והרמוני.





9 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page